top of page

Reklamacje i zwroty

W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu:

  1. Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres sklep@lynia.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

  2. Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klientowi przysługuje prawo sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza lub kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy sporządzić protokół w obecności dostawcy. Protokół musi być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji. 

  3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie maila na adres: sklep@lynia.pl. Każdy Klient zostanie poinformowany o zasadach postępowania w jego indywidualnym przypadku.

  4. W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  5. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lynia.pl lub telefonicznie: +48663313132. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

W przypadku reklamacji :

Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowolnego dowodu zakupu towaru. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres sklepu: sklep@lynia.pl. lub pisemną wysłaną na adres firmy.

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Klient ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności listonosza lub kuriera lub przy odbiorze z paczkomatu. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości lub ewentualnych braków ilościowych należy koniecznie sporządzić protokół w obecności dostawcy lub wpisać uwagi podczas odbioru z paczkomatu. Protokół powinien być podpisany przez dostarczyciela przesyłki i może stanowić podstawę do zgłoszenia reklamacji. 
  2. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu reklamację należy zgłaszać drogą e-mailową na adres: sklep@lynia.pl lub pisemną na adres firmy. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

  3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt ze sklepem poprzez wysłanie e-maila na adres: sklep@lynia.pl. Każdy Klient ma prawo odesłać reklamowany towar na adres firmy podany w par.1. Regulaminu zakupów.

  4. W ciągu 14 dni od zgłoszenie reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W razie wątpliwości należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną: sklep@lynia.pl lub telefonicznie:+48 663 31 31 32. Udzielimy wówczas wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

W przypadku zwrotu:

  1. W ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (poza towarami regulowanymi przez art. 10 ust. 3 podpunkt 5). Prawo do odstąpienia do umowy zawartej na odległość przysługuje w przypadku sprzedaży konsumenckiej a także w przypadku sprzedaży na rzecz prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością.
    Przebieg procedury zwrotu produktu:

  2. Klient powinien odesłać zakupiony produkt w niezmienionym stanie  wraz z całą jego zawartością i dowodem zakupu. Zwracany produkt nie może mieć naruszonych pierścieni lub plomb gwarancyjnych.
  3. Produkt powinien zostać starannie zapakowany i zabezpieczony, by podczas transportu nie uległ zniszczeniu.

  4. Przesyłka zwracanego produktu odbywa się na koszt Klienta.

  5. Klient powinien dołączyć do przesyłki pisemne oświadczenie zawierające informację o chęci zwrotu produktu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość) wraz z opisem niezgodności, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Formularz zwrotu został dołączony do e-maila o statusie "Przesyłka wysłana" lub jest do pobrania na stronie sklepu w zakładce "Reklamacje i zwroty"

  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.

  7. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany o decyzji Sklepu dotyczącej zwrotu.

  8. Jeżeli nie zostaną odnotowane przeciwwskazania, na adres e-mail Klienta zostanie przesłana informacja o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Następnie na załączony numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy lub w przypadku płatności kartą płatniczą – zwrot nastąpi bezpośrednio na kartę.

  9. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wysłanie wiadomości na wskazany adres e-mail. W ciągu 7 dni na wskazany adres zwrotny zostanie odesłany produkt. Sklep pokryje koszt przesyłki.

  10. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

  11. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadkach:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

  • formularz odstąpienia od umowy wraz z pouczeniem dostępny jest: tutaj

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej ze sklepem w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru towaru.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).

  4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru niniejszego formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór dostępny jest tutaj. (kliknij aby ściągnąć wzór formularza)

  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  6. Prosimy pamiętać, że prawo do odstąpienia do umowy zawartej na odległość przysługuje w przypadku sprzedaży konsumenckiej a także w przypadku sprzedaży na rzecz prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  3. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  4. Prosimy odesłać lub przekazać nam towar na adres: LOGIS-TECH ul. Słowackiego 1, 55-095 Mirków niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  5. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które wynikają z wagi przesyłki oraz ceny usługi transportowej świadczonej np. przez Pocztę Polską.

  6. Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie przysługuje Państwu w przypadku zerwania lub naruszenia pierścieni lub plomb gwarancyjnych!

  7. Uwaga: Niezależnie od decyzji sklepu w sprawie reklamacji czy zwrotu macie Państwo możliwość dochodzenia swoich praw lub roszczeń przed sądem powszechnym lub za pomocą tzw. Alternatywnych metod rozstrzygania sporów (ADR).

bottom of page